Administrativní pracovníci (Tlumačov)

Zemský hřebčinec Tlumačov s.p.o. nabízí v obci Tlumačov volnou pracovní pozici "Administrativní pracovníci". Nástupní mzda je 20 000 – 25 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Administrativní pracovníci
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Tlumačov
Mzda:
20 000 – 25 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
Zemský hřebčinec Tlumačov s.p.o.
Dolní 115
76362

775 616 822

Další informace o volném místu

Praxe na stejné pozici a znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
Osobnostní předpoklady: pečlivost, důslednost, samostatnost, odpovědnost, logické uvažování, pozitivní přístup a chuť se učit novým věcem, umět pracovat i pod časovým tlakem.
Komunikační předpoklady
Dobrou uživatelskou úroveň práce na PC (MS Office), Word, Excel.
Anglický nebo německý jazyk - výhodou
Řidičský průkaz - B
Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (možnost prodloužení až na dobu neurčitou), zkušební doba dle Zákoníku práce
-Zařazení dle praxe do platové třídy č.8
-administrace a příprava podkladů pro zadávací - dokumentaci veřejné zakázky
-komplexní příprava zadávací dokumentace, včetně specifikace veřejné zakázky, návrhu smlouvy a výzvy k podání veřejné zakázky a dalších potřebných dokumentů pro veřejné zakázky
- práce s veřejnými registry, vč. práce s elektronickým nástrojem a profilem zadavatele
- evidence veřejných zakázek
- zadávání a agenda registru smluv
- zpracování, příprava a evidence uzavřených smluv
- zpracování, příprava a evidence uzavřených objednávek
- zpracování zápisů vedení organizace
- evidence ochranných pracovních pomůcek
- zpracování, příprava a agenda investic organizace
- zpracování a zadávání dat do informačního systému EDS/SMVS (evidenční dotační systém a správa majetku ve vlastnictví státu)
- příprava, zpracování a kompletace podkladů pro Výroční zprávy
- tajemník Rady organizace dle statut organizace na základě jmenování ředitele
- správa webových stránek organizace
- vyřizování korespondence, listovních a jiných zásilek
- obsluha datové schránky
- komunikace a zpracování podkladů pro ministerstvo a jiné úřady
- správa Jezdeckého informačního systému včetně zpracování rozpisu
- ostatní administrativní činnosti dle aktuálních potřeb
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
- Jméno, příjmení a titul uchazeče
- Datum a místo narození uchazeče
- Státní příslušnost uchazeče
- Místo trvalého pobytu uchazeče
- Telefonní kontakt, email
- Datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:
- Strukturovaný profesní životopis
- Motivační dopis
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - KOPIE
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Výběrové řízení proběhne formou písemného testu a ústního pohovoru na adrese sídla organizace. O přesném termínu konání výběrového řízení budou uchazeči splňující požadavky informováni telefonicky.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.
Zaměstnanecké výhody: Možnost dalšího vzdělávání (školení, kurzy apod.), stravenky, příspěvek z FKSP, 25 dní dovolené.

Kontakt na zaměstnavatele

Zemský hřebčinec Tlumačov s.p.o.
Alena Martínková
775 616 822
info@hrebcinec-tlumacov.cz


Poslední změna: před 5 dny

TOPlist